2011. november 23., szerda

Ajánlom figyelmedbe

Azért erről csak kell írnom. Hat héttel ezelőtt még azt sem tudtam, mi az a pránanadi, eszik-e vagy isszák, zsákban tartják vagy üvegben. Aztán fel lettem világosítva, hogy valamiféle energiával való gyógyítás, kezelés, amit az ember szintről szintre tanul, hogy ezáltal segíthessen másokon és akár önmagát is kezelje. Kedvesem lelkesen vetette magát bele a tanulásba, az első szint (máig sem tudom, mit jelent) elvégzése után aktív méregtelenítésbe és önkezelésbe kezdett, hogy így emelje az energiaszintjét. Kívülállók számára ez a kezelés valami "öntapogatásnak" tűnik, amolyan "ismerd meg a tested, ha már benne élsz" dolog. Nálunk a gyerekek csak annyit mondtak: - Anya varázsol! Bevallom, kételkedve fogadtam párom új hóbortját, de úgy gondoltam, ami nem árt, az használhat is akár. Gyermekkorom óta iszonyú migrénes fejfájással küszködöm, ami tegnap is eluralkodott rajtam. Egész délután és este fetrengtem jobbra, balra. Beszélni sem volt kedvem. Megpróbáltam aludni egy kicsit, de képtelen voltam a fejemet hasogató fájdalomtól. Éppen fájdalomcsillapító után kutattam, mikor kedvesem felajánlott egy grátisz kezelést. Az embert megpróbáló fájdalom arra sarkallja az embert, hogy mindent megtegyen azért, hopgy végre jobban érezze magát. Kapva kaptam hát az alkalmon, mondtam, próbáljuk meg, addig nem veszem be a gyógyszert. Néhány perces kezelés után tízes skálán mérve kilencesnek ítélt fájdalmam körülbelül kettes szintre csökkent, majd fél óra elteltével teljesen megszűnt. Nem tudom pontosan, hogyan is működik ez az egész, de egyet tudok: használt. Nem hiszek a hókusz-pókuszokban, a csodaszerekben és a manilai csodadoktorokban sem, de egy valamiben már igen. Az ember valóban képes az általa közvetített energiával fájdalmakat megszüntetni, gyógyítani. Még valami. Az energiával való kezelés egy nagyszerű dolog. De az a szeretet, féltés és gyógyítani akarás, ami sugárzott a páromból kezelés alatt, szintén nagy erővel hatott rám és biztosan hozzájárult a fájdalom csillapításához. Mert ezek nélkül semmit nem érne az egész.

Nincsenek megjegyzések: